Premiär


Samtidigt som våren börjar bota täppta näsor och ge oss värme, så drar allsvenskan igång. Något som vi alla har längtat efter sen november. På söndag är det AIK- Halmstad på ett kokande Råsunda. Stödet finns där, rysningarna finns där och fotbollen finns där. Det är en självklarhet var man ska befinna sig mellan 13.00 och 17.00 på söndag.

Imorn (onsdag) så sparkar damerna igång sin allsvenska säsong mot Hammarby. Där finns däremot inte stödet och det är nog bara kalla vindar som kommer att framkalla rysningar. Så därför uppmanar jag er alla, ta er tid, stötta en av AIK:s sektioner och bege er till Kanalplan för att se AIK krossa Hammarby. Jag lovar er, det kommer att uppskattas!

Lagom till premiären så släpper jag även det reportage som jag gjorde under Spanien-veckan. Reportaget finns både här och på hemsidan. Hör vad spelarna säger om damfotboll i allmänhet, hör dom prata om säsongen som stundar och se massvis med mål och övriga bilder.

Del 1:





Del 2:



Reportaget finns i bättre kvalitet på hemsidan.
http://www.aikfotboll.se/Media/Sidor/090331_alicante.flv.aspx

Kommentarer
Postat av: Joakim

1: Mycket bra jobbat, Lukas!



2: Jag ska kolla på en hel del matcher i år! Ni är grymma tjejer!



3: Hur friar jag till Hanna Folkesson på mest lämpliga sätt?

2009-03-31 @ 22:49:54
URL: http://www.producenten.se
Postat av: Marcus Å

Jag håller med föregående talare, Joakim (a.k.a. Producenten) Fröberg - detta år skall bli mycket intressant att följa!

2009-03-31 @ 23:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0