Tillbaks från Malmö


Tillbaks från Malmö och U-21 finalen och möts av skandalrubriker då AIK åkt på en skattesmäll, men det ekonomiska är inte min starka punkt och därför lämnar jag över till länken här   där det finns svar på alla frågor.
 
Jag har ju som sagt varit på U-21 EM finalen i Malmö mellan Tyskland och England som spelades i måndags, matchen slutade som många vet med en 4-0 seger för Tyskland. En rolig grej som hände under matchen var att det satt några engelsmän bakom mig som höll igång bra (förrän dem gick efter Tysklands 3-0 mål) hur som helst sjöng en av britterna ”Stand up if you love England”, eftersom majoriteten av åskådarna var svenskar och neutrala ställde sig ingen upp, så då drog engelsmannen igång en ny sång med texten ”Sit down if you love England”.
 
En annan sak som var värd att notera med hela arrangemanget var inför bristen av restauranter runt arenan, det fanns ingenting förutom vid Malmö C som dock låg några kilometer där ifrån. Säkerheten var inte heller den bästa då jag av misstag kom in på media och VIP zonen där ingen sa till förrän jag frågade om restauranger och den förvånade vakten frågade ”Hur kom ni in hit?”. Förvirrade skåningar…
 
På hemvägen var det såklart förseningar med SJ. På söndag drar Allsvenskan igång igen och bortamatch mot Örebro, de två senaste åren har AIK vunnit stort borta mot Örebro på somrarna, ifjol blev det 4-1 då bland annat Jorge Anchén gjorde ett drömmål.
 
Träningsmatcherna har ju resultat mässigt inte sett så bra ut men jag har inte sett någon ska bli intressant att se Dulee Johnson tillbaks i AIK. Skulle tippa en sån här elva:
Örat
Atta Karlsson Jos Nisse
Gabbe Ortiz Dulee Bojan
Obolo CH
 
Axel

Kommentarer
Postat av: Markus

Tror inte Dulee får starta, men han kommer få hoppa in.

2009-07-01 @ 14:05:57
URL: http://fotbolloannat.fotbollsbloggar.nu
Postat av: Jerker

Tycker det är ofattbart att du lägger upp en ganska trolig startelva om man vart nere på träningar typ ta bort?

2009-07-03 @ 08:42:03
Postat av: Axel

Jerker

Jag har inte skrivit någonstans att det är en "ganska trolig startelva", jag skrev att jag tror att det blir den elvan.

2009-07-03 @ 17:27:00
Postat av: alex felldin

tjena axel inte visste att du blogga här;)



Det är jag från vittra :P

2009-07-04 @ 23:45:08
Postat av: alex felldin

mycket bra skrivet, inte visste jag att du blogga här



/ alex i vittra

2009-07-04 @ 23:51:20
Postat av: Ny Fiken

yeeeey nytt kapitel! love din blogg! vill ha mer :D bloggbesokare.se

2012-11-03 @ 15:45:23
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0