Ikväll går tåget

Det tåg som jag givetvis pratar om är tåget mot Elitserien, det skall bli en mycket intressant match och vid seger så är det vidöppet inför sista omgången. Södertälje skulle vid förlust vara piskade att vinna över Leksand som sprutar in mål, eller dom gjorde det i Allsvenskan i alla fall. AIK går in i sista omgången mot Västerås som inte har något att spela för, inte ens äran för den gav målvakten bort för ett par omgångar sedan.

Man kan givetvis spekulera i sista omgången men skall vi med tåget så gäller det att lösa biljett idag för utan seger idag så blir det en lååååång resa till Västerås på Torsdag. Det skall bli jävligt roligt och det kommer bli näst intill fullsatt om inte det blir fullsatt ikväll, skall bli enormt spännande och jävligt skoj. DETTA ÄR SPÄNNING PÅ HÖGSTA NIVÅ!!!

Jag och Charlee har vårat interna vad gällande vem som gör mest poäng i matcherna mellan Bång och Beck. Satans Bång jämnade ut senast så nu står vi på 0-0 igen, fan säger jag särskilt då Mattias Beck hade jätteläge men det kommer då det gäller, jag är övertygad om det så svik mig inte nu Beck.

Vi har nu efter diverse diskussioner gällande spelarprestationer under säsongen och slutspelet kommit fram till att ha ett "side bet" mellan Sandberg och Henrik Ericsson. Jag anser att den mest glödheta spelaren är Henrik Ericsson som även avgör mot Leksand medans Cee håller fast vid Sandberg. Mitt dumma helvete tackade nej till detta side bet mitt under brinnande match mot Leksand och ni som såg matchen vet ju vem som avgjorde.......... FAAAANN

Vi kommer ha live uppdateringar från kvällens match här på Blackbeat och ni som inte ser matchen är välkomna att följa på Blackbeat för vem i helvete vill lyssna på Djurgårdens premiär på speedwayarenan?



En annan tanke som vi har haft uppe är all kritik som kommit men även alla som rosat, sluta inte med detta utan fortsätt för vi tar åt oss av allt och diskuterar allt ifrån musikval till uttalanden på Össchkaan.  Det är din åsikt som räknas och vi gör inte detta för egen vinning utan detta är till för supportrarna till AIK, det är till för # 1.


Nu skall jag förbereda det sista innan jag lämnar mitt hem för match mot Kebab SK på Hovet klockan 19:15.

Mvh Tommy Saari

Kommentarer
Postat av: Filip

Bra skrivet. KUTGW

2009-04-06 @ 18:02:17
Postat av: stefan

gnagets väg till elitserien är över.

Förlust med 1-4.

2009-04-06 @ 22:29:32
URL: http://flygilashow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0