Värme..



Efter att ha frusit, hostat och skakat tänder ett antal gånger på träläktaren vid Skytteholm C, är det nu dags att se på fotboll i värmen. AIK:s damer beger sig, precis som herrarna, till Spanien. Imorn lyfter planet som tar damerna, tränarna och mig till Alicante, ingen är gladare än jag över detta. Jag kommer självfallet inte rulla tummarna där nere, utan bloggen kommer att uppdateras dagligen med bilder och blogginlägg från mig och Linda Sembrant. Det kommer däremot inte att poppa upp några intervjuer eller träningsbilder under veckan, utan jag kommer istället klippa ihop ett reportage som publiceras på hemsidan efter lägret.

Det spelades även en träningsmatch idag, 2-2 mot Hammarby, intervjuer finns uppe på AIK Media. Conan O´Brien (Stefan Mellerborg) skriver självklart ett matchreferat.

Ha det!

Om ni har några frågor som ni vill att jag ska ställa till laget så är det bara att maila till mig, [email protected] !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0