Försten in.....


God dag, snart lunch dags här på AIK fotboll men en del att berätta innan. Igår slog Blackbeat rekord i antalet tittar, alltså unika besökare vilket är väldigt kul samt ett bevis på att vi gör något som ni uppskattar, en stor del i det är rapporter som kommer från "Thorsten" och "Sempan" i Spanien.

Fick alldeles nyss reda på att det finns 600 biljetter som kommit i retur till kvällens match på hovet, skynda att fynda på Ticnet.se.

En annan kul grej jag tänkte bjuda på är:

FÖRSTEN IN PÅ THE TERRACE FÅR EN TRÖJA, DET ENDA NI BEHÖVER GÖRA ÄR ATT SÄGA:  BLACKBEAT.

Under dagen kommer nya rapporter från Spanien samt att om vi får en sittplats ikväll så kommer Tommy live-blogga vad fan nu det kan vara......

Björn Wesström tillbaka från XXXXXXX och han hade en del kul att berätta MEN jag kan och får inte återberätta det.......Se bara till att komma till Råsunda så kanske ni märker något i framtiden..........

Som han sa till mig, lite mystik kring AIK är bara bra........


Idag är första vårdagen sa jag och min tjej till varandra...........svinkallt är det fortfarande, hur orkar fåglarna kvittra och varför?


Återkommer senare idag!!

Cee



Kommentarer
Postat av: Perka

Om du fått "insider" information och inte får berätta utåt så ser jag gärna som läsare och medlem att du inte säger A utan att säga B, lite nörd stämpel ala "pilutta dig" sydrom över detta..



Annars ett bra bloggande!

2009-03-18 @ 14:01:40
Postat av: Cee

Perka:



Meningen är eller var inte att "pilutta" dig eller någon annan utan istället ge er fakta på att det arbetas hårt bakom kulisserna utan att för den delen kunna avslöja något alls!



Och säga A utan at säg I......K är väl också galet......



Cee

2009-03-18 @ 14:38:33
Postat av: Anonym

Varför skriver du ........ hela tiden?

Enormt irriterande. En punkt räcker.

2009-03-18 @ 15:46:08
Postat av: Perka

CEE:



Tack klockrent! :) då förstår jag!



( är väl mest avis på att inte jag vet nått men att du sitter på info.... )

2009-03-18 @ 17:24:13
Postat av: Anton

Cee du är kung, uppskattar ditt o de andras bloggande som fan...



1-0 gnaget, yeah! längtar till hovet



2009-03-18 @ 19:41:32
Postat av: FÖRSTEN IN

Tackar för tishan!



/B

2009-03-18 @ 23:17:09
Postat av: Anonym

..........



Så nu har jag retat upp några varje fall med att skriva massa..........



Min grej vet inte varför och bara en grej, förlåt mig!



BENGT WALLMAN var killen snabbast in till Hanna-Sara på The Terrace och fick sig en tröja.....bra jobbat.



Cee

2009-03-19 @ 17:32:13
Postat av: Cee

Anton:



Tack för att du läser denna blogg med!!!



Cee

2009-03-19 @ 17:59:20
URL: http://aikmedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0