På gång 2009


Satt och samtalade med Anders Carlsson som har hand om vår restaurang uppe på Råsunda, jag fick höra lite vad som är på gång. Alla bortamatcher kommer att sändas på storbild med en buffé som är uppdukad, öl och vin till supporter pris. Det skulle kosta 195 kr. Det tycker jag är en strålande idé, att trängas på diverse krogar på stan är ju kul om man bokar och fixar, sen faller någon bort, här blir det som att komma hem och en hel del bröder som hejar med en.

 

Vad tror ni om det?

 

Vi räknade på att det skulle vara minst 160 personer som kommer till varje match, det måste ju funka, kanske man kan bjuda på någon spelare som är kvar hemma som vi kan ha där och lite extra grejer……..

 

Kom med synpunkter till oss!

 

// Cee




Kommentarer
Postat av: Malin

En toppenidé!!

2009-01-24 @ 21:25:44
Postat av: Alfred

Låter kanon! :D

2009-01-25 @ 01:00:20
Postat av: Johan

Förstår inte varför det har dröjt så här länge innan man väljer att testa den här idén?! Hur länge har man haft restaurangen egentligen? 'Vänta nu man kanske skulle kunna servera supportrarna...'.



En sak som måste förbättras är maten!! Testade att käka buffén innan Göteborgsmatchen under hösten och ärligt talat det så var skrämmande dålig kvalité på maten och organisationen runt omkring. Vill man att supportrarna ska komma tillbaka så får man göra sig av med kocken i köket och hitta ett bra sätt att hålla maten varm.



Jag och mina kompisar jag går på matchen med vill inget hellre än att kunna äta god mat och dricka ett par öl innan matchstart. Men då krävs det bättring.



2009-01-25 @ 01:47:08
Postat av: Johan

Strålande idé. Hör av er om ni behöver ideell hjälp med detta.

2009-01-25 @ 11:48:50
Postat av: AIK

Problemet som jag upplevt det med buffén är att man tagit in alldeles för mycket folk sett till ytan som finns. Varför inte ha lite färre folk men istället kunna ge bra service och fräsch mat? Visst kanske det blir ett ekonomiskt bortfall kortsiktigt men personligen tror jag att ni skulle tjäna på det på lång sikt då jag tror att folk hellre kommer tillbaka om man vet att maten är god och det finns gott om utrymme istället för att behöva köa för maten i 20 minuter som fallet var förra säsongen. Kanske lite negativ kritik men jag tror att restaurangen skulle utvecklas om man tog åt sig av den.

2009-01-25 @ 13:15:49
Postat av: JB

Hej! Gillar idé med att visa träningsmatcherna. Jag hoppas även man kan se dom i efterhand och inte endast live?

2009-01-25 @ 21:46:37
Postat av: Avslagen

Bra där! Kommer utan problem hänga där på ett antal matcher!

2009-01-25 @ 21:51:03
Postat av: BJ

En underbar idé!! Vi ses där!

2009-01-26 @ 13:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0