Träningsmatcher



Hej!

Jag besökte Skytteholm idag för att kolla in förmiddagsträningen med herrarna. Tydligt är att intensiteten är riktigt hög för att vara såhär tidigt in på säsongen. Det var även fullt fokus och mycket jobb, två saker som inte kan göra annat än att glädje oss AIK:are. Jag fick även en pratstund med Jos och med Stahre efter träningen, intervjuerna kommer att läggas upp senare på eftermiddagen. Sedan får ni ha överseende med intervjun med Jos Hooiveld, en intervju som jag verkligen hoppas att min engelsklärare missar att kolla på.


Idag har jag även fått klartecken att två stycken träningsmatcher kommer att sändas via sportbladets hemsida. Först och främst är det AIK- IFK Mariehamn imorgon och sedan AIK- Assyriska den 28 februari. Priset är 39:- per match. Mer information finns på www.aikfotboll.se.
Ha det!

 


Edit: Intervjuer med Jos Hooiveld och Micke Stahre är nu upplagda på AIK Media. 

 


Kommentarer
Postat av: Janne (igen)

Äntligen dags!

Tre månader är inte särskilt lång tid.

Men den är outhärdligt lång mellan november och februari.

Nu är väntan över.

Det är äntligen dags för AIK:s första träningsmatch.

2009-02-07 @ 15:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0