Längtan.......


Nu har man varit ifrån kylan och AIK i dryga 2 veckor, livet utan snö och is fungerar utmärkt, just nu är det fokus på strand och någon form av fest men vid midnatt är jag helt slut så jag passar på att sova en hel del. Internet är ju helt fantastiskt egentligen, finns tom på denna lilla ö jag befinner mig på och då håller man sig uppdaterad på världens nyheter som man kan ha missat i solstinget. Avundas inte AIK killar och damer som springer nu och kör hårt på fys för att det de gör idag kommer kunna ge utdelning i typ Juli.

 

I lördags var det då dags för premiären eller ja första träningsmatchen och faktiskt det första vårtecknet för mig varje fall, jag och Tommy på ön Koh Samui laddade för att se matchen på S24 och dessutom kolla in hur Lukas och Kviborg sköter sig bakom mikrofonen. Efter an snabb middag så hitta vi öns mest bekväma stolar och loggade in MEN bandbredden var för låg(föga överraskande) och således uteblev allt som hände på skytteholm. Besviken???

Njae faktiskt inte, vi gick helt enkelt vidare i nattlivet och gjorde annat viktigt(inget alls).

 

Hockey i full gång och jag sticker ut hakan av alla AIKare och skriker nu AIK KLARA FÖR KVALSERIEN………så skööööönt!

 

Hittade en skjorta här som skulle få min gode vän Segui svart av ilska

AIK BOWLING????

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Hittat några AIK-fans här men ingen extrem fanatiker men det är klart, ni är väl hemma och stödjer ert lag!!!!

 

En del träningsmatcher står ju för dörren och hockey är glödhet igen, så visst ska det bli kul.

 

Arena debatten pågår på GF kan jag se och det finns mycket viljor och vägar att vandra på, oerhört mycket kompetens bland vissa inlägg måste jag säga. Jag ska forska i det mer när jag kommer hem.

 

Jag ropade efter hjälp av någon som ville hjälpa oss med diverse saker ideellt på AIK Media, den förfrågan står kvar från min sida, kan du inte maila mig???

 

[email protected]

 

Ta nu vara på er och sköt om er!

 

// Cee 

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Gillar om det du skrev! Kul att se lite prima grejer och inte endast det vanliga grejerna som man kan se om varenda dag. ;)

2010-09-23 @ 17:03:53
URL: http://royalorchidholidays.se/hotell/krabi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0