GF godis



Alltså ibland kan man inte annat än skratta ihjäl sig åt den komik och fyndighet man kan hitta på GF, kolla in vad jag hittade efter div svordomar i Supercue matchen mellan Kalmar FF- IFK Göteborg:

* Göteborg blir utsjungna av 12 barn. Stämningen är precis så där "go" som Lagrell och gänget vill.

*Jag stängde av KFF - IFK när den 30:e tjongbollen utan adressant följdes av något svammel om kvalité av Kåmark. Fy fan vilket skitmatch.

*Mendes har börjat filma, hehehe

*Någon mer än jag som blev tvungen att stänga av KFF - IFKG pga att KFFs "klack" låter som en förskoleklass? skulle lika gärna kunna vara match mellan 5:orna och 4:orna på kumla skola om det inte vore för pontus kåmarks ständigt haglande klyschor. även om kåmark själv säkerligen inte skulle tacka nej till att bisitta en sådan match.

Tack för de skratten.....

Cee
   

Kommentarer
Postat av: Kåmark

Ja du CEE, vill vara kompis med hela GF...?

2009-03-21 @ 22:41:16
Postat av: Cee

Kåmark:



Japp mer än du någonsin kommer bli!!!

2009-03-21 @ 23:37:11
Postat av: Mattias

Vad härligt att någon mer än jag känner så.

Ja, matchen var riktigt tråkig.

Tjong-bollar och "Lycka-till" bollarna haglade.

När man ser detta och sedan tänker att dessa lag tippas vara bland de bästa i Sverige så blir man mörkrädd.



Överlag tycker jag att det är tråkigt att konstruktivt spel och kreativitet inte premieras i svensk fotboll. Istället är det långa bollar och förstöra för motståndaren som är framgångsreceptet i Allsvenskan.



:-(

2009-03-22 @ 11:37:59
Postat av: jacob

kan bara instämma

2009-03-23 @ 17:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0