Bilder.....


Tjena på er.

Vad händer just nu?

Jo vi har haft ett tisdags-möte nyss, det har vi alltså varje tisdag och alla avdelningar får berätta om vad som sker. Fokus idag var från min sida en del saker, först och främst är det inte långt kvar till det är dags, det kan man fan inte tro om man ser denna bild tagen typ vid 11 idag!



Det roliga som dock sker är att den nya hemsidan är på gång, jag vet inte om jag får berätta så mycket om den men cred till Anders Hagenbjörk som verkar kunna styra upp detta till något bra trots allt. Idag fick man se lite hur den ser ut och det såg bra ut!
Ni får en bild på det med:



Annars kommer snart lite roliga bloopers upp här, vi spelade in en reklam-film till Ticnets hemsida och att sälja biljetter, den filmen kommer även gå inför våra klipp sen, men lite bloopers blev det och jag måste få ge er dem. Kevin hade det lite svårt.


// Cee

Kommentarer
Postat av: Johan

Ser lovande ut...

2009-03-10 @ 15:38:14
Postat av: iallafall

Kommer sidan att bli snabbare också? Det är egentligen det viktigaste

2009-03-10 @ 18:44:23
Postat av: furten

Sidan ser bra ut på håll.

Struntar om den blir snabbare

Flytta den till ett stabilt hotell

2009-03-11 @ 14:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0