Ännu en måndag......



Jaha då var det en ny vecka och jag sitter nu och planerar in framtiden för AIK Media, vad skall göras och framför allt hur det skall göras.

Helgen var sådär måste jag säga, det började en fredag kväll som slutade med förlust mot VIK som kanske spelade helt ok men skjuter man 3045 skott mot deras mål borde det vara bättre utdelning poängmässigt än en liten poäng, det roliga var när AIK kvitterade så satt jag bredvid en söt tjej som heter Julia och hon fyllde 20 år just fredagen den 13;e, AIK smäller in 3-3 pucken, tid?? 13.13 vilket Hanna-Sara upplyste mig om……..

Lördagen fick man se Liverpool krossa Man U borta, vilken match och vilken kapten Gerrard är, nu är ju detta en AIK blogg men fan man blir avundsjuk…..

Roliga i den matchen var annars min SMS terror till en viss Walker i AIK, han var lagom glad efter att Liverpool dominerat stort i inledningen men C. Ronaldo smäller in 1-0 på en straff till hemmalaget och jag skrev om orättvisa och han svarar med brutal tysnad vilket gör mig ännu mer förbannad, men sen…….1-1 och jag skrev: Fan vad rättvist, nu är det bara en tidsfråga…..2-1 och jag tar min lur och skriver: Nu är det avgjort min vän, nu byter jag kanal och kollar på något mer spännande för denna match är över…….vid 3-1 så frågade jag honom vad det stod eftersom jag fortfarande kollar andra kanalar med mer spänning typ, SVT 24 från riksdagen……..

Efter 4-1 fick jag av Walker följande SMS: FUCK OFF………..

 

Söndagen var brutalt härlig fram till att 3:e perioden började och SSK tryckte in 2-1, man ska aldrig skylla på domaren, men ärligt talat………AIK har varit det bättre laget i båda matcherna så här lång men står kvar på en pinne, nu SKA vi spela bort Dalmasarna på onsdag på hovet, inget snack!

 

Både herr och dam-laget åkte iväg till Spanien och Lukas Arndt är med damerna och skall blogga och ta lite reportage, herrarna bevakas av Fan TV samt Vi är överallt, vad det nu är vet jag inte men någon slags mobil-historia…….jaja……

 

För Blackbeat kommer ”Thorsten” att skriva och införde sitt första inlägg, och det blev succé direkt, KILLEN KAN JU SKRIVA…….

 

MEN NU VILL JAG HA ER HJÄLP!!!

 

Meningen var att Kevin  skulle blogga med men Internet kostar 100 kr för 2 timmar där och ”Thorsten” betalar själv, kan vi inte köra en insamling till honom så han slipper betala allt själv???  Jag lovar att kontra mot alla bud i gengäld……..Lämna era bidrag till AIK Shop och säg Blackbeat bara…….typ…

 

Jag sitter med planeringen av Studio AIK 09 som de nya programmen kommer heta, klart just nu är att programmen kommer att vara längre, ca 45-60 min och jag sitter med planeringen i detta nu!

Träffade Bergh vid lunch och han hade en hög med papper som han ville ha hjälp med. Han sa att han tagit bort gipset nu och snart kunde börja köra fys, det skulle han sysselsätta sig med en månad och sen börja med boll, han förväntas vara tillbaka efter sommar uppehållet!

Ikväll kommer det mer nytt från Malaga och kanske lite från damerna med antar jag…..

Tack för alla uppmuntrande mail från er läsare av Blackbeat, jag uppskattar de vänliga orden som fasen……

 

Cee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0