Regn och rusk.....



Midsommar närmar sig och vädret är under all kritik, alltså vad fan händer?
Typ 4 grader varmt och konstant regnande, nu är det kanske inte så himla synd om just undertecknad men alla ni andra måste ju må riktigt illa. (Varit i Vegas i 10 dagar)
AIK spelade igår en träningsmatch, det blev en förlust med 2-0 mot Inter Åbo och enligt de rapporter jag fick är AIK spelarnas muskler slut efter en väldigt tuff vecka, och jag säger som Bojan: Träningsmatcherna kan vi torska, det är den 5 juli vi ska vara sylvassa.

Vad händer inom AIK Media då kanske ni undrar? Jo låt mig få berätta, vi planerade Studio AIK för framtiden men har fått ett stopp i maskinen just nu pga.  att den studion vi använder är under ombyggnad juni/juli samt att den andra studion vi har utnyttjat blir för dyr för oss att använda, själva studion får vi låna gratis men personalkostnader är upp mot 10 000 kr per program och det har vi inte råd med alls.

Jag ska sitta med Lukas idag och planera en slags mobil Studio AIK sänt till er från Karlberg, inte lika bra som i studion men ändå Studio AIK till er på något vis.
Synpunkter på det?

Reaktionerna på Dulee affären har varit både positiva och negativa, alla är vi nog helt överens om att Dulee som spelare tillför AIK en helt annan nivå. Ortiz som jag tippar är vår nästa spelarförsäljning(?) kommer tillsammans med Dulee dominera innermittfältet i höst. Jag antar också att de skruvas lite i truppen eftersom Dulee är innermittfältare och de på hans plats gillar inte när AIK nu köper en spelare som skall gå rätt in i en allsvensk startelva, upp till bevis för Bojan, Kevin, Tjernström och co.

Jag träffar er, alltså ni fans som oftast kommer fram och har synpunkter och förslag till oss, senast  AIK dagen på Karlberg var det varje fall 5 personer som kommer fram och småsnackar, jag uppskattar det så enormt, just era ord och tankar är drivkraften hos oss och allt det vi gör är ju faktiskt för er skull och kärleken till klubben som vi har gemensamt.
Våra hemma-hos reportage kommer inledas i veckan som kommer, slutprodukten kommer nog bli ganska intressant hoppas jag, en blandning mellan Cribs-MTV och The Hills, fast ändå inte……….

Jag är numera vrålförkyld och ser fram emot att fira midsommar med grilla och paraply. Boule och TP kan jag tänka mig, tiden går och snart är det dags att börja bli nervös, känna att man är bättre tränare än Stahre innan match för att sedan få den där ahaaa känslan som så många gånger förr.

Jag söker fortsatt medarbetare och bloggare.
Snart är det dags för BlackBeat.se

Trevlig midsommar på er alla!

Cee

Kommentarer
Postat av: Mackan

Ni borde köra en "Crossbar Challenge" med ett gäng spelare någon gång i framtiden. Skott från mittlinjen och den som träffar ribban vinner evig ära och beröm.



Vore sjukt kul att se. Länken visar kanske bästa Crossbar Challenge någonsin - med Torquay Utd. Gnagets kan bli ännu bättre!

2009-06-19 @ 00:53:05
URL: http://www.youtube.com/watch?v=mH-TMolHOHE
Postat av: Henke

Låter som en grym idè tycker jag!

2009-06-19 @ 01:49:50
Postat av: Victor

Mackans idé verkar skit rolig ju, är säker på att det skulle bli en grym video!

2009-06-22 @ 10:27:58
Postat av: Kevin

"Jag söker fortsatt medarbetare och bloggare."



- Vad för typ av medarbetare?

2009-06-22 @ 11:22:53
Postat av: nilsson

Dulee is back. Det bästa som hänt AIK på många år. Nu är det dags att skicka iväg Pierre och Saleh - till väsby om ingen annan vill ha dem. Per Karlsson borde oxå sitta löst.

Ser framemot örebro matchen.

2009-06-22 @ 11:57:34
Postat av: Cee

Jag säler alltså medarbetare som kan sälja reklam, redigera,vill jobba bakom kameran, hjälpa AIK, blogga,bevaka,ja allt som man kan tänka sig lite inom media.......



2009-06-23 @ 00:38:57
Postat av: J("!¤)lo!

Stefan Torssel har en del intressanta funderingar till Nobelstiftelsens beslut, läs gärna om ni missat krönikan. ... bloggbesokare.se

2012-11-03 @ 15:45:24
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0