Lukas har ordet..

Hej!
Mitt namn är Lukas Arndt och jag är en av de personer som jobbar på AIK media genom att intervjua, kommentera och från och med idag även att blogga. Jag är 17 år och jag går för tillfället andra året på gymnasiet i Stockholm. Trots min ringa ålder så är 2009 tredje året i rad som jag arbetar regelbundet för AIK. Jag ser fram emot det här året med stor entusiasm. Detta, inte enbart för att hovet återigen har blivit en plats för glädje och underhållning utan också för att AIK:s båda fotbollssektioner går ett intressant och förhoppningsvis framgångsrikt år tillmötes.


Målet med Blackbeat blogg är att leverera information om AIK och framförallt att sprida information som kommer inifrån AIK och direkt till er supportrar där ute. Vi på AIK media har en unik arbetssituation tillsammans med AIK. Närheten med spelarna och ledarna är så mycket större för oss på AIK media jämfört med andra medier. Vår målsättning blir därför att ge er kommentarerna och händelserna som ingen annan hör och ser.


På ett personligt plan ser jag fram emot att få skriva här på bloggen med både passion och ett brinnande engagemang. Ni kommer att få en blandad kompott av information av mig, allt från skvaller från Karlberg och Råsundas korridorer till analyser och ren nyhetsrapportering.


Jag hoppas att ni inbitna AIK:are där ute får en blogg som kan stilla er nyhetshunger genom att Gnagarforums rykten kan tas upp och behandlas av oss här på bloggen. Framtiden är vår och samtidigt som hockeylaget briljerar i allsvenskan så väntar vi med spänning på att följa fotbollens nya resa och var den leder oss.


Vi på AIK media startar vår resa idag och vi ser framemot att ni följer med oss på den.


Välkommna!


Varma AIK-hälsningar


Lukas Arndt


Kommentarer
Postat av: Cyron

Lite illa att Google-reklamen vill ge pengar till IFK Göteborg.

2009-01-18 @ 23:52:15
Postat av: Erkan

Ser framemot flera genialiska och klockrena inlägg från herr Arndt i framtiden.

2009-01-20 @ 00:12:55
Postat av: Weeman

Detta ska bli kul att följa!

2009-01-20 @ 10:34:30
Postat av: Solnakillen Janne númbero one

Förstår Mendes synvinkel och jag tycker han har helt rätt angående sina kommentarer om Norling, dom var ju heller inte ensam om. Det är en spelare som dessutom blivit rätt undervärderad härinne. Man får önska han lycka till i Kalmar och tack för tiden i AIK. En lojal spelare som sällan klagat utåt.



På pappret ser vår anfallssida ser något tunn ut i dagsläget, Obolo är mycket bra och självskriven på topp,Burgic är också etablerad och bitvis riktigt bra,men hade i alla fall under tiden med Norling rätt långa svackor också samt även den långvariga skadan,hoppas att mer förtroende, mindre hattande med elvorna och Stahres ledarstil kan förbättra detta och få han jämnare,något han själv antytt. Sen är det mest talanger och inte etablerade spelare i övrigt.

2009-02-07 @ 15:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0