Ett steg närmare finrummet?



Jag är en av dom som skall ta mig till Huddinge genom trafiken med en tunnbrödsrulle i näven från Valhallagrillen tutandes vid Norrtull ut på E4 och sedan mot, just det var fan ligger ishallen?
Detta blir min första bortamatch för säsongen men jag känner en skyldighet att åka dit då det trots allt skall vara hemmaplan för våra krigare på isen.

Jag skulle vilja ge er en utmaning inför kommande hemma match. Vi har över 1000 unika besökare och jag skulle vilja ge er en utmaning.

Inför kommande hemma match mot Bofors på Söndag så har jag i skrivande stund ingen att gå med förutom mina kollegor på Media biten men, min utmaning är att ni som läser detta tar med rn (1) vän inför kommande Söndagsmatch på Hovet klockan 16:00, om ni betalar eller om medföljande bjuder dig spelar egentligen ingen roll, vi skall hjälpa Melins Armé mot nya framgångar, mot en säkrad plats i kvalserien men framför allt en ny publikfest på Hovet.

Jag kommer  att försöka få med någon som inte har varit på en enda match på Hovet i år men som sympatiserar med klubben att följa med mig, även om jag så betalar ur egen ficka.

Vem antar min utmaning?

Inför kvällens match så kommer det uppdateringar i periodpausen då det kommer att publiceras ur neutrala ögon förhoppningsvis hur perioderna har sett ut samt en summering efter matchen som skall finns ute MAX 25 minuter efter slutsignalen.

Mvh Tommy Saari

Kommentarer
Postat av: Zeal

Jag antar din utmaning! :) Jag kommer från Bofors hemort (Karlskoga) men har varit AIKare så länge jag kan minnas! Har många kompisar som också har svartgult hjärta här så någon/några ska jag nog lyckas få med mig! :)

ses på Hovet

2009-01-21 @ 12:37:00
URL: http://blackarmy.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0