Blandat.



Fick ett SMS av Kevin Walker, ni kanske har märkt att det varit ganska tyst från spelarfronten här på bloggen, Kevin har stora problem med sin dator och att få kontakt med internet. Nisse kan ni ju följa på Svenska Fans.

Idag är det hockey som gäller och arbetarlaget Bofors......

Jag och Tommy är på plats och ska försöka blogga "live" från läktarplats!

Mycket positivt om "bortamatcherna" har jag fått höra, en tanke som slog mig: Ska vi inte ha något innan den första träningsmatchen???

En annan idé, vad sägs om att börja sälja biljetter til vår bortamatch som visas upp i restuarangen?
De kunde finnas i shopen, det hade kanske kunnat vara något förutom att man kan boka upp med?
Ska vi se till att fylla hela matsalen med 300 pers till den första bortamatchen så lovar jag att ta kontakt med Åbro och ge oss ett bra pris på öl!

Hjälp oss med detta!

Cee

Kommentarer
Postat av: Anonym

mkt bra idé med att visa bortamatcher på resturang råsunda! tror absolut att vi kan fylla den med 300 pers under samtliga bortamatcher i allsvesnkan... borde bli lite deg till gnaget. ´jobba gärna vidare med detta!

2009-01-25 @ 22:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0