Efter matchen..


Herregud, det är ytterst sällan som jag har lämnat Solna med en sådan tomhet som jag gjorde idag. Det är även ytterst sällan 90 minuter fotboll har kommit så mycket i skymundan som idag. De förödande minuterna, som resulterade i ett benbrott och i en obehaglig incident på läktaren, kommer inte glömmas i första taget. 

Det är än så länge tunt med information om Maanoja och Christer Swärd. Det jag vet är att Tomi har brutit båda benen i underbenet, något som troligtvis kommer hålla honom borta från spel under hela säsongen. Christer Swärd ska ha svimmat under matchen, anledningen är fortfarande oklar, men Christer mår bra nu, något som vi alla är tacksamma för. 

3 stycken intervjuer är nu publicerade på AIK Media, fördröjningen berodde på internet problem. 
Jag hoppas även, trots allt, att de som lyssnade på s24 var nöjda med produkten. 

Försök ha en trevlig lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Tack för informationen Arndt. Dock kommer det bli alldeles för svårt för mig att ha en trevlig helg efter det att jag bevittnade Maanojas skada. Det är fullständigt tomt min själ. Eller kanske är det en mängd känslor som slåss i mig inombords men inte vet hur de ska komma ut? :(

2009-02-28 @ 18:58:32
Postat av: Benke

Det såg riktigt obehagligt ut från läktarplats - hela kroppen blev kall när han rullade över på sidan. Kändes inte som något oschysst, bara ordentligt med kraft i kollisionen. Otrolig otur att det skulle gå så illa.

2009-02-28 @ 20:04:00
Postat av: GH

Såg skadan på Aftonbladets webb-tv och det är något av det värsta och oturligaste jag sett, lider verkligen med Tomi. Nu får vi se till att ge honom ett varmt välkomnande tillbaka, när det nu är!

2009-03-01 @ 13:31:07
Postat av: Henke

I alla hemskheter kan man hoppas på att det är en Henke Larsson-skada, att han kommer tillbaka om ett år bättre än någonsin!

2009-03-01 @ 19:56:32
Postat av: Henke

I alla hemskheter kan man hoppas på att det är en Henke Larsson-skada, att han kommer tillbaka om ett år bättre än någonsin!

2009-03-01 @ 19:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0